Jag kan andas, lite.


Ok jag är fortfarande förkyld och har ont i huvudet. Men nu har jag äntligen en nässpray så att jag iallafall kan andas någorlunda. Stannade hemma i sängen medans mamma var ute och köpte en åt mig. Chefen ringde mig precis som jag hade misstänkt fast senare än vad jag trott men jag tror inte jag pallar att jobba ihelgen speciellt inte så som jag kände just då när han ringde, kunde knappt prata och han trodde att jag sov, lol fast sen märkte han att jag var sjuk så han sa att han skulle försöka hitta någon annan. Ska ju ändå jobba nästa helg men ja jag måste ju erkänna att det skulle suttit fint med ett par extra hundringar men äh jag orkar inte jobba och bli ännu sjukare sen.

Nu ska jag snora vidare. Jo btw Starbucks öppnades för första gången här i Sverige idag, på arlanda dessutom, lol. Aja blir att ta en chai innan man ska dra till Istanbul i sommar, sen har de ju Starbucks där också som tur är. Sen ska jag posa med dagen outfit och en starbucks behållare i handen precis som alla andra modefreaks, hähäh för jag är c00000l.






Kommentarer
Emmelie säger:

Taack så mycket :D

2010-02-18 | 19:40:53
Bloggadress: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback