JAAAAAAAAAA!


Åååh så jäkla nice med en andra chans. The Baseballs kommer till Sverige igen den 28 april i Stockholm, även Uppsala och Gbg också. Emelie är på och det är nice så förhoppningsvis kan vi köpa biljetter nästa vecka för tar de slut igen så får jag DAMP!

Klippte ju mig idag. Toppa litegrann och klippte även upp det litegrann också så nu har jag inga slitna toppar längre men min luggär typ fortfarande likadan, klippte den lite bara där fram så den inte täcker ögonen. Det var alldeles för kort på sidorna pga min Bettie Page lugg så jag måse vänta, suck. Så just nu får jag rulla in topparna på luggen med plattången så den ger en illusion av en kort pinup lugg. Skit också, tänkte ju ha en snygg lugg på Das Boot men det sket sig tydligen, aja.

Nu har jag även färgat shortsen svarta två gånger och det blev svart, de röda sömmarna får nog vara kvar ändå. Orkar inte skriva mer just nu, hörs sen.




Sorry för de suddiga bilderna och min utvättade skabbiga hårfärg.







Just det Kissie operera ju in silikon idag, hehe. Jag som tyckte hon hade ganska stora innan men tydligen inte för att hon sa: folk har inte sett mig naken. Näe. Jag vill också ha större bröst :<, haha.




Kissie kan också se normal ut, hahahha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback