It hurts, it hurts so bad.


Jag har knappt kunnat blogga för att min internet anslutning är helt fucked up och då menar jag verkligen helt fucked up. Går fan inte att ansluta sig till vårat egna nätverk av nån anledning sen i söndags. Eller jag kan inte det iallafall men det går med min pappas laptop. Jag blir så jäkla frustrerad bara för jag måste koppla upp mig på ett annat oskyddat nätverk som är super duuuper segt och hänger sig hela tiden och jag får fan damp konstant. Jag måste fixa det på något sätt för det kommer fan inte sluta fint annars, laptopen åker nog troligtvis in i väggen tyvärr.

Asså jag blir så jävla arg. Jag vill bara halshugga. Jag kände det nästan på mig, jag försökte få det hela att undvikas, jag varnade men det hjälpte inte. Jag kunde inte göra så mycket mer än vad jag försökte med då. Du är så jävla vidrig, du äcklar mig så otroligt mycket. Efter allt du gjort mig så fattar jag inte varför jag efter några år plötsligt trodde att det kunde vara ok mellan oss igen, att vi kunde umgås någorlunda iallafall men ack så fel jag hade, det du gjorde går inte att acceptera, jag vet precis hur du funkar och tänker men jag försökte blunda. Du har inte förändrats ett enda dugg och kommer aldrig att göra det heller. Det var sista gången jag träffade dig, jag vill inte ha dig i mitt liv längre, jag vill inte att mina vänner som jag bryr mig om ska ha dig i deras liv. Jag avskyr dig av hela mitt hjärta för det du gjort och gjorde. Ditt jävla svin.


Vännen jag hoppas av hela mitt hjärta att det ordnar sig för dig även om jag vet att det är sjukt svårt och enkelt att säga, det kommer nog inte ordna sig helt men man kan alltid hoppas, man måste försöka hålla hoppet uppe på något sätt även om allt känns så hopplöst. Jag bryr mig om dig, som jag sa idag så finns jag här för dig, jag lyssnar. Jag väntar här på dig tills du kommer hem. Det känns bra att du vet det och uppskattar det. Du betyder för mycket just nu för att låta det här bara ignoreras. Det är du och jag, vi ska ta det ' til the next level ' med våran vänskap som du sa, jag längtar. <3


I'm here, here for you. I'm here to help you whipe your tears away. I'm here to stay.



Kommentarer
Sandra säger:

Hoppas det blir bättre, låter inte kul :/

2010-02-24 | 15:26:58
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback