Fylle inlägg.


Mm nu är jag sådär skönt full fast tråkigt att man är ensam. Ja nu fick jag huvudvärk igen också, suck. Aja tog två ipren. Jag var först hemma hos Markus, satt och snacka och testa Markus nya högtalare sen kom Jare och vi drack lite. Senare hoppade Emma in efter en halvtimme in på hockeymatchen och senare Linn. Fick i mig en grogg, två shottar vodka och en halv 7,0:a, blev lagom nice full och när jag kommit hem runt 00.00 fick jag i mig min middag, haha. Iallafall jag trodde det skulle bli sjukt tråkigt att glo på hockey men efter att man blivit dragen var det faktiskt nice, haha ska jag säga som hatar sport. Alkohol gör fan under, hahahha.

Näe imorgon blir det fika med Linn och Emma sen mot kvällen blir det ferre hos Jare och sen Wasa tror jag, blir nog trevligt. Hoppas förkylningen har lagt sig rejält. Sen ojoj vad gamla ragg kan få ur sig saker på fyllan som de säkert inte skulle säga annars fast ja på msn då, fortsättning följer.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback