Första arbetsintervjun avklarad!


Min morgon började med att jag drog till bibblan och rättade till felen sen drog jag till abf där Carro väntade på sin tur och sen var det jag. Kände att jag var lite nervös men det gick bra, kunde dock ha svarat lite mer utförligt på vissa frågor om mig själv osv men eftersom det var min första gång så var det ju ok. Så ringer de på fredag så får man komma på ytterligare en intervju pga att detta var typ bara 10 min långt och inte så djup och ringer de inte så ja då är de inte intresserade. Mobilen kommer fan inte ringa, haha.

Sen fikade jag och Carro och snacka om diverse saker, saknat den bruden. Kollade lite på stan och sen gick vi hem. Har färgat mina shorts nu och de blev mörkmörk bruna, nästan svart kan man tro men kollar man noga så är det väldigt mörkbrun och så vill jag inte ha det så jag ska färga det imorgon igen så det lär ju bli kolsvart denna gång. En konstig grej var att trådarna runt fickorna och andra ställen fortfarande var röda, de gick alltså inte att färga dem av nån anledning? Så det får väll vara röda sömmar, kan se rätt coolt ut ändå och matchar mitt hår, haha.

Ska klippa mig 11.40 istället för de flyttade fram det, mamma följer med. Ska bara fixa ihop lite bilder, sen får vi se om jag orkar ta mig till Kristineberg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback