Fix.


Klippte lite i ett par nätstrumpbyxor jag har och gjorde dem till en överdel, ska fixa med dem lite till senare. Får se om jag ska ha den på das boot, dock inte bara den om ni tror hehe,  det utan ska ha nåt linne över om det blir snyggt annars skiter jag i det. Platta även till luggen extra idag för att se hur lång den blivit och den hade blivit så lång så den typ täckte mina ögon men på sidorna är det fortfarande kort så det är inte en jämn rak linje men men förhoppningsvis går det att fixa ändå jag menar frisörer kan väll det mesta? Eller nej jag tar tillbaka det, en tjej kunde inte klippa en Bettie Page lugg på mig första gången jag skaffade lugg, pfft. Fixa det snyggt och enkelt själv sen. I'm the master! Haha.

Yeye ska väll kolla lite serier sen ska jag upp tidigt imorgon.









Sorry för lilla nakenheten, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback