Das Boot 2010.


Hej. Har inte orkat uppdatera något efter Das Boot. Men jag hade iallafall jättekul och gör gärna om det om och om igen varje år. Alice in videoland var awesome och även att ha fått träffa henne var skitnice, jag var happy. Annars ha jag hållit mig inomhus sen söndags. Imorgon ska jag fika och prata saker med Johanna. Vi planerar på att bli shitfaced igen nästa helg då jag är ledig. Sen känns det som om jag gjorde av med sjukt mycket pengar under de två dagarna fast jag typ inte har någon aning på vad jag la dem på. Lägger upp bilder imorgon på några av de småsaker jag köpte.

Nej asså jag känner även nu att jag inte har ork till att skriva mer än såhär. Bättre uppdatering imorgon, I promise.


Några bilder.













Kommentarer
Sandra säger:

Åh nice, ångrar lite att jag inte åkte men hade verkligen inte råd. :/

2010-02-09 | 23:41:11
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/
Anonym säger:

du påminner om nicole scherzinger.. och någon fler.

jag gillar din blogg fan.

2010-02-12 | 12:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback