Vad är kärlek?


Jag får hoppa över vad jag åt idag för jag glömde fota det. Så vi tar nästa. Vad är kärlek? Ja kärlek kan vara mycket, kärlek kan betyda mycket olika grejer.

Kärlek för mig betyder bland annat känslan man får i magen, ni vet det där lilla pirret eller fjärilar i magen som man annars kallar det när man är med någon man tycker väldigt mycket om. Jag älskar den känslan! Underbart. Kärlek är även att få vara runt folk jag älskar och folk som älskar mig så som familj, släkt, vänner osv, folk man bryr sig om. Mat är också kärlek för mig. Jag fullkomligt avgudar mat, haha. Jag älskar att äta och jag älskar att äta riktigt god mat.Kärlek kan också betyda svek och lögner. Så kärlek kan betyda mycket olika saker enligt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback