Mina syskon.


Jahopp det här är min lillebror Cagin som brukar kallas Chagge och är 16 och fyller 17 i februari, shit vad tiden går. Han är typ aplång och smal. Han spelar fotboll och hockey. Han var förövrigt skitsöt när han var yngre men det var båda mina syskon. Eftersom han är i tonåren så kan han vara ganska dryg ibland och vi tjaffsar vääldigt ofta. Hans typiska fras till mig brukar vara.. du är så fuuuul. Haha idiot. Syskonkärlek? Haha. Sen går han samhäll på gymnasiet.

 

Här är skitungen Evrim och han är 13 år. Evrim är en riktig tjejtjusare eller ja han får jämt en massa sms från brudar i sin klass osv och det är drygt för man hör hans smsljud hela tiden, haha. Kommer mer överens med Evrim än Cagin. Hoppas han inte blir mer fucked up när han kommer längre in i tonåren bara..haha. Evrim är sjukt bra på att memorera repliker i olika filmer. Tror han sa att han vill bli skådis och jag hoppas han går estet teater för det skulle passa honom perfekt. Han spelar också fotboll och spelat hockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback