Mina drömmar.


Jag har som alla andra många drömmar. Jag älskar att drömma och jag skulle önska att alla mina drömmar nångång går i uppfyllelse men det är ju inte så troligt men man kan ju alltid hoppas.

Några av mina drömmar är att läsa på något program på högskola/universitet, ett program jag känner det här är jag! Det här vill jag bli. Jag vill jobba med något som känns som jag men tyvärr vet jag inte alls vad jag vill jobba med, jag vet inte vad jag vill utbilda mig till och jag hoppas jag kommer på det snart för det börjar bli drygt. Jag har alltid drömt om att bli något inom media.. regissör, journalist,  skådis, tv-hallåa, producent osv. Sen vill jag flytta till Stockholm, och ja det är en dröm för mig. Sedan vill jag ju såklart bli rik som alla andra. Leva ett lyckligt liv, gifta mig med en underbar man, få barn osv. Sen vill jag resa jorden runt och leva lyxliv. Jag har massa andra drömmar också men det skippar vi för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback