Min dag.


Asså har typ glömt bort att följa listan, mat bilden kommer imorrn och bästa vännen också men nu tar vi hur min dag har varit för den har ju vari sååå intressant, haha.

Gick upp runt 13.00 eller något och åt ingen frukost som vanligt typ och drog ner till stan i det äckliga vädret för att fika med Bettan, mötte även Johanna och Beckie. Bettan tog en kaffe och jag som inte ätit tog det vanliga på kaffestugan.. grillad smörgås med grekisk röra och sallad plus en julmust, möms. Vi snacka en del om hur vi ska plåta för rockin osv och annat skit. Sedan handlade jag på systemet och gick hem. Hemma satte jag mig självklart och glodde på facebook och väntade att klockan skulle bli halv sju.

Gick ner på stan igen och mötte upp Johanna, Bettan och Nicklas och invigde Moras nya sportbar, sedan joinade Drul. Vi drack några öl och chilla i de sköna sofforna, blev två öl för mig. Sedan gick vi hem. Guu så kul. Haha.


Kommentarer
ÅSNAN - Diary of Always säger:

Yaaay! :P

2010-12-04 | 02:32:15
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback