Min bästa vän.


Jag har haft ganska många bästa vänner som har kommit och gått. Bara de guldvärda med ett gott ärligt hjärta har bestått. Jag har kan man säga fyra nära bästa vänner. Kan ju inte ta och berätta om alla men jag tar en som nyss kommit in i mitt liv med raketfart. De andra vars namn är värda att nämnas är Emelie, Bettan och Johanna.


Så till den jag ska berätta om. Hon heter Tugce Al och fyller 18 på julafton. Jag träffade henne första gången nu i somras när jag var i Istanbul och man kan väll säga att vi klicka direkt! Våra familjer är typ släkt från långt håll och hon la till mig på facebook i våras och vi började prata lite smått men inte trodde jag då att hon skulle betyda så mycket för mig. Jag kan berätta allt för henne och hon förstår allt, hon har dessutom gått igenom nästan samma saker som mig och det är nog en stor anledning till varför vi klickat så bra, för att vi förstår varandra. Sen att vi har samma kultur i bagaget gör det hela mycket lättare.

Jag älskar henne så jävla mycket och vi har fan hunnit gå igenom mycket tillsammans under bara några månader. Hon finns där för mig i vått och torrt och kommer alltid förstå mig och aldrig dömma mig för det jag gör. Sen blir det hela inte så mycket bättre än att hon flyttar hit till dalarna IDAG!!!!!! wohooo. Hon kommer vara bosatt i Rättvik, 20-25 minuter från mig och jag känner bara let the party begin!!! Hahahah.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback