Lite torka.


Lite glesa uppdateringar men mitt bland julruschen blire lite svårt. Handlade alla mina julklappar idag på runt en halvtimme, wow haha. Men tydligen blire inte så seriöst med julklappar i vår familj detta år, alla är typ sent ute så det blir väll lite halvdant. Yeye är inte lika kul längre ändå som det var när man var yngre. Var och hämta paket på statoil med Emelie och Bettan och körde min mosters mans bil, vi hade tydligen glömt sätta på belysningen fram eller ja jag men ingen av oss märkte förns efter ett tag då några bilar blinkade med sina lampor, hahaha fyfan vad fail jag är, lol! Hatar bilar som inte automatiskt sätter igång framljusen.


Yeye fick roliga paket iallafall och jag älskar lacktejpen, man kan ju göra värsta fetish outfitsen med dem, haha! Blev ingen bio heller, vet inte vad jag ska göra imorgon, kanske umgås med Markus lite om han kan.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback