KÖÖÖRKORT!!


ASSÅÅÅÅ ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNN!


Fyfan vad glad jag är!!!! Igår hade jag ångest som fan, kommer inte fixa det, kommer faila som vanligt. Klarar aldrig av något! Pappa kommer bli besviken igen och igen. Kan lika gärna dö, typ nåt sånt. Jag började med körkortet ibörjan av 2008 tror jag men jag tog aldrig riktigt tag i det utan det var från och till hela tiden och plus massa press från min familj, främst min pappa. Teoriprovet har jag gjort ett par gånger men var aldrig riktigt förberedd därför som jag failat. Har kört upp två gnger tidigare också, en gång var det 2009 men var inte förberedd alls men med press från familjen körde jag iallafall men faila, sen körde jag den nionde november i år och det gick inte bra alls och nu min tredje gång så klara jag det. Jag trodde aldrig på mig själv, annars hade jag nog tagit det för längesenr sen kan det nog ha med min lathet att göra också.

Ihelgen kommer jag fira som fan och nångång ibörjan av nästa år ska jag bilshoppa med pappa, jag vet precis hur min bil ska se ut och svart ska den vara, märke spelar inte så stror roll och sen ska jag pimpa den lite och Markus kanske hjälper mig med ljudanläggningen sen, måste ju ha lite dunka dunka haha. ÅÅh sen kan jag köpa mig en snygg oldschool bil, mmmmmmmhhh längtar!

Kommentarer
Noretstar säger:

Grattis som fan!

2010-12-08 | 18:57:52
Bloggadress: http://noretstar.blogg.se/
Anonym säger:

GRAAATTTIIIIS igen :D



Sv: jaaa jag har ju post-traumatisk stressyndrom &melankoli eller vad fan det heter så inte konstigt kanske. Kommer säkert se ut som paulie snart

2010-12-08 | 20:26:26
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
jessica säger:

GRATTIIIIIIS :D

2010-12-09 | 00:53:02
Bloggadress: http://jessecupcake.blogg.se/
Devinia Euvel säger:

Grattis!

2010-12-10 | 17:43:58
Bloggadress: http://devinia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback