Klänning.


Jag har börjat digga långklänningar som fan nu efter att jag haft en snygg på mig på bröllopet. Såg på facebook att en av mina vänner, Rojda hade en sjukt snygg på sig och jag blev lite sugen på att köpa mig en sån till nästa gång det är bröllop eller något dock i en annan färg eftersom det inte skulle funka till mitt hår. Men denna färg är så sjukt snygg så jag önskar nästan att jag hade svart hår.


Den hade nog varit snygg i svart eller mörkgrön också men kan ju inte ha svart på mig varenda gång jag ska på bröllop.

 

Sjukt snygg.

 

 

Haha längtar fan nästan till mitt egna bröllop. Mest för att det ska bli kul att gå och shoppa bröllopsklänning och för att tjäna pengar, hahahah.


Kommentarer
Åsnan säger:

HAHAHAHA "och för att tjäna pengar"

du är så skön! XD

2010-12-02 | 22:06:58
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback