Home sweet home.


Kom hem från Malung igår kväll men ska tillbaka igen på torsdag, buhu. Idag har jag bara slappat hemma, sköönt. Imorgon hade jag tänkt dra på stan och köpa mig nya vinterskor eftersom det gått hål i mina gamla favoriter och sen dra en tripp till kupolen för att handla på mellandagsrean kanske hitta något snyggt till nyår. Något helt otroligt har hänt mig, eller ja iallafall för mig haha. När jag vägde mig igår kväll visade vågen för första gången någonsin 65 kg!!! Holy shit. Jag har aldrig vägt så mycket och det var mitt andra mål fast iofs hade jag ätit en massa så jag vägde mig imorse och det visade 63, fortfarande något jag aldrig har vägt. Bara för kanske ett halvår sen eller något vägde jag runt 54-55, mitt första mål var att komma upp till 55 och det klarade jag sen var mitt mål 65 och ja jag vettefan hur jag lyckats men lär väll tacka min aptit för det. Jag väger nu 10 kilo mindre än min morsa, shit.

Nackdelarna har blivit att jag har en alldeles för stor ölmage som mååååååste bort och fett som satt sig i ansikte och extra dubbelhaka, lol. Jag måste komma igång med träningen efter nyår, plattmage ffs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback