Dött.


Baaah är så suur! Vill verkligen inte jobba imorrn, alls! Jag vill träffa och festa med Markus och de andra, kommer bara tänka på det när jag är i Malung, suck..hate my life.

Idag var jag och fika med Johanna sen hälsade vi på Bettan och Christoffer på rockin och försökte komma på vadfan jag och Johanna skulle hitta på. Vi hämtade hennes bil, var typ as läskigt att köra den, skitskonstig gas hade den så man kände knappt hur mycket man tröck ner den osv så det var a bit of a challenge. Men det var kul och vi åkte runt och försökte döda lite tid men fyfan vad vi hade tråkigt, haha. Sen körde vi donken och drive in igen och det var kul som sist, har en video på facebook. Sen körde jag hem henne och lämna bilen. Blööh vit helg alltså, vill att det ska bli juldagen nu så jag får ha lite roligheter. Markus ska jag hooka upp på måndag, längtar! Blir förmodligen i Malung över natten så hörs på söndag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback