Balsam <3


Idag hade jag i balsam i håret, har inte haft det på ett tag eftersom det gör så att toningen/färgen i håret rinner av så lätt. Jag har verkligen saknat att ha balsam i håret, använde det jämt förr när jag hade svart hår. Håret blir så lent och lättkammat. Så nuförtiden blir det bara då och då men som tur är finns det hårinpackningar med färg i som funkar lika bra. Jag var dock lite dum att ha i balsam i håret innan jag skulle tona så toningen har knappt fäst sig så det blev typ ingen skillnad men men. Har jag inte balsam i håret så är mitt hår typ jättetorrt (pga mkt spray osv) och lite tovigt och det bildas stora dreadlocks på baksidan eftersom jag brukar tupera håret osv och kammar sällan ut. Så stor skillnad för nu är det så leeeent och lätt, känns som om jag har fått mindre hår på skallen fast jag har skit tjockt hår, lite roligt.


Den här använder jag, loves it. Så slipper jag tona håret så ofta och det betyder att jag sparar mer pengar, en sån här räcker länge och kostar runt 200 kr hos frisören.



Kommentarer
Maygol säger:

jag kan inte leva utan balsam! :O

2010-12-25 | 11:23:49
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback