Annandag jul.


Återigen i Malung.. suck. Ska hem igen på tisdag.. suck.

Aja igår på juldagen var jag på förfest hos Ecke med en massaaa folk, vääldigt trevligt. Sen bar det av till ishallen men det var lite lame och min natt hemma i sängen var inte det bästa.. att jag aldrig lär mig. På fredag är det nyår och den tillbringas återigen med familj och släkt men känner på mig att detta nyår kommer bli väldigt spännande och rolig kanske t.o.m lite drama på ett roligt sätt hehheheh pga vissa personer som ska dit. Sen ska ju min söta Tugce komma dit också så vad mer kan jag önska?

Julafton var trevlig också och jag fick bara två presenter, tredje får jag senare. Men det räckte för mig. Fick ett par efterlängtade nike mysbyxor/träningsbyxor i svart och filmen Inception.. måste förstå mig bättre på filmen! Somsagt ska ju inte klaga.. kommer ju få en bil i födelsedagspresent, längtar!

Nu fick jag nackspärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback