Wonderbra


Idag gick jag upp vid 08.30 och följde med morsan när hon skulle till frisören för att färga håret, satt där en timme och gick sen hem och år frukost och sen ner på stan igen för att skriva in mig på arbetsförmedlingen och jobbgaranti för ungdomar. Sen har jag bara suttit hemma och surat över det tråkiga gråa vädret som varit i några dagar. Imorgon ska jag kanske en sväng till min gamla skola, träffa Johanna och sen senare fota Bettanoch kanske Sofie. Är det bra väder så kommer vi vara på stranden som planerat, hoppas det är sol för nu har jag fått min reflexskärm också annars kör vi badkars shooten tror jag.



Är väldigt nyfiken på hur wonderbra sitter på, tror det finns någrapå Lindex men är inte säker, ska kolla det imorrn. Nån som provat?

Kommentarer
Wysteriia säger:

Jag var på Lindex i mora o letade wonderbra förut men hittade fan inga :( Dem har ju på hemsidan så det borde finnas i andra lindexbutiker iaf..vet att jag sett tidigare!



Hittade du någon nu?

2010-09-01 | 23:15:23
Bloggadress: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback