Världens bästa ravioli.


Min familj och min mosters familj drar till Stockholm över en natt på torsdag och jag har nog bestämt mig för att inte följa med, dels för att jag har lite brist på pengar och kommer knappt kunna shoppa ändå säkert och jag är fortfarande osams med min far och jag pallar inte det så får väll stanna hemma och glo in i väggen eller något.

Igår var jag med Emelie och Bettan, hade det riktigt kul och mysigt. Vi satt på kajen ett tag och drack lite cider och snacka skit i varma solen sen blev vi hungriga och for till donken för att bli lite feta, vi måste ha varit väldigt attraktiva för getingar den dagen för dom vägrade lämna oss i fred och vi skrek som små flickor. Efter donken for vi ner på stan och eftersom Bettan ville vara lite busig så klättrade vi upp på bibblans tak jag inte varit på sen 2007 och satt där när solen gick ner, fotade och snackade mer skit och myste. Sen ville Bettan även testa att sitta på dalahästen innan vi gick hem också så det fick hon göra, hehe. Väldigt värd dag, tack för det tjejer och imorgon kväll ses vi igen för ett litet fotoprojekt jag och Bettan ska testa.

Halv elva imorgon ska jag befinna mig hos kuratorn och sedan träffa Johanna för lite mys.

Har jag berättat om helgen? Eller ja om i lördags? Tar det i nästa inlägg isåfall och får passa på att ladda upp de få bilder jag tog.

Jag har förävrigt blivit beroende av Felix ravioli på burk. Fyfasiken vad god den ääär. Ni borde testa, det som även gör den god är nog köttsåsen den ligger i men ja vi får väll se om jag tröttnar sen för jag vet ju hur det var sist jag var beroende av mat från ica, nämligen Karins lasagne jag åt typ varjedag och nu tål jag inte det ens, men men.


Kommentarer
mia säger:

re: ingen fara, jag är själv rätt seg när det kommer till sådant här, haha :p men skickar som sagt tröjan så fort jag ser pengarna.

mina uppgifter:

Mia Åkesson

Swedbank

Clearing nr: 8305-5

Konto nr: 04264272-8

2010-08-18 | 11:18:55
Bloggadress: http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback