Sommaren är inte över än!


Som vanligt glömde jag bort och ta fest bilder igår, skärpning förfan! Jag och Johanna började lite hos mig och sen for vi till Zara och förfestade och sedan kom Emelie, vi blev fulla som fan och drog på wasa där vi fick gå före alla i kön tack vare Emelie, haha awesome! Beställde lite drinkar och antog dansgolvet och rockade loss. Emelie rockade nog dansgolvet bäst men jag var inte lika efter heller hehe. Svettiga brudar vart vi och efter stängning var jag och Johanna hungriga så vi drog till babs men det var självklart stängt så vi gick hela vägen hem till mig och klagade på att vi var så fulla och hungriga och väl hemma hos mig fixade jag nudlar och nuggets och vi däcka i min säng, hehe.

Idag hare varit awesome väder och jag har varit och bowlat med kusinerna och självklart vann jag med hästlängder även fast jag suger lite.



Haha snyggt.

 

Oredigerad bild.

 

Fattar inte hur jag kan se så konstig och annorlunda ut ibland men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback