Måndag.


Igår var jag i Malung och jobbade, var ganska soft, sen har jag mest varit lite förkyld och det har varit drygt och jag hoppas att det inte blir värre sen till torsdag osv. Är sjukt peppad inför Stockholm på torsdag med Emelie. Även på att gå på Make up stores visning på eftermiddagen, man får tydligen goodiebags enligt Emelie som hade läst det i någon tidning, det vore ju nice sen kommer de även sälja några av sina produkter till kraftigt reducerade priser så jag kommer nog ha kontanterna nära tillhands.

Vi får se vad vi hittar på efter visningen men på fredag blire iallafall The Baseballs spelning på grönan och vi lär ju hinna med en del shopping också tror jag och sen läre väll bli fest av nå slag någonstans med polare. På lördag ska jag förhoppningsvis bli tatuerad av Wez också. Jag har ännu ej bestämt om jag åker hem igen på lördag eller om jag åker på söndag, visar sig sen.

Förövrigt hatar jag "höst" vädret som kommit, hoppas vädret i Stockholm är mer behagligare.



Såå jäkla heta skor, synd att de kostar några tusenlappar.. sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback