Jag hatar rubriker.


Litet snabbt inlägg. Imorgon bitti drar jag till Malung med morsan för att jobba lite sen ska jag langa ut pengar från swedbank kontot och föra över det till mitt nordea konto. Sen ska jag ringa ett bråttomt samtal till ett par ställen och något mer jag ej kan minnas nu.

På torsdag kommer jag befinna mig på en annan ort efter lite jobb för att mysa och snacka med en efterlängtad vän och på fredag blire vin och mys med Johanna och boka lite biljetter och kanske fika med Emelie. Tror jag fixat sovplats hos Thomas den kvällen vi ska se The Baseballs, så Emelie vi hänger lite med Thomas den kvällen också tycker jag :). Sen tatuerar jag mig på lördagen, förhoppningsvis ganska tidigt så att jag nog kan åka hem på lördagen eller så stannar jag en natt till, beror på hur Emelie ska göra också, aja sova nu. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback