Eeeh.


Eeh jadu det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag. Sitter i bilen med familjen och åker iväg en bit och får höra att jag ska sova där och jobba torsdagen också, jag blir sur och säger argt att jag inte hade någon aning om detta och att jag har en del saker att göra imorgon, bokat klipptid och andra viktiga saker och att de inte bara kan lura iväg mig sådär utan skulle de sagt något tidigare hade jag inte bokat en tid då och säkert kunna skjutit upp mina saker men näe. Så min pappa blev lite bitter och sa att han lämnar mig på macken så får jag gå då om jag nu måste och jag var så jäkla sur så jag gjorde det och gick raka vägen hem.

De har inte ringt och skällt på mig på telefon än men jag väntar nervös på att de kommer göra det snart, min pappa är säkert rasande och kommer skälla på mig ganska rejält tror jag, aja vi får väll se och nu har jag ont i magen för att jag går runt och spänner mig, suck.

Så nu vet jag inte alls hur det blir imorgon tex då jag skulle spendera kvällen på annan ort, kommer säkert inte bli av. Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback