Classic car week dag två!


Jadu vad ska jag säga om denna dag, måste ha varit en utav mina otursdagar fer shure!

Drog till Rättvik med tåget runt halv sju tillsammans med Jimmy och hans brittiska vän Adam. Satte oss på rondellen mitt i Rättvik , drack och kollade på bilarna som cruisade förbi, mycket trevligt och bra väder! Sedan till en bar för att de skulle dricka mer och sedan för att möta Zara som kommit med tåget. Vi gick ner mot den stora gräsplätten brevid stranden och satte oss ner för att dricka mer och konversera. Det gick förbi ett tjejgäng som jag tittade lite vanligt på när man bara kollar random eller för att spana på hur dem ser ut och sa till Jimmy lite på skoj, detta kanske är några tjejer för dig eftersom han har lite udda smak och en av tjejerna måste ha hört att vi snacka om dem och att jag kollade lite för helt plötsligt när de gått några meter bort så pekar hon finger ett par gånger och lipar mot oss. Jag tänkte mest öööh vafan håller hon på med egentligen och pekade finger tillbaka typ två gånger eller något och hon sa grejer jag inte minns och jag sa i stil med moget att stå flera meter bort och hålla på sådär, kom hit istället om det är något som är fel och de började gå mot oss och då ångrade jag mig just då att jag hade sagt något till dem överhuvudtaget, pallar inte tjejer!!

Jag minns inte mycket av det som hände men bruden sa något i stil med typ varför pekar du finger, likaså hennes kompis osv och jag var ju ärlig och sa att hon hade gjort det först för annars skulle jag aldrig göra det. Liksom jag är inte där för att leta efter bråk. Men denna brud håller på att dryga sig och säger att jag är typ en rödhårig litet äckel eller något och andra småsaker och säger att hon har lust att hälla sin grogg över mig. Jag fortsätter och försvarar mig och frågar varför hon gör så och att jag bara glodde som vanligt osv men hon blir ju bara med upprörd och jag ber dem gå och när de börjar gå lite så tror jag Zara säger tredjeklassens medborgare eller något sånt och hennes kompis hör och de kommer tillbaka och muckar på mig eftersom de tror att jag sagt det och kommer med andra anklagelser och helt plötsligt får jag hennes halva grogg över halva mitt ansikte. Jag blir förbannad och ställer mig upp och puttar till henne då hon eller någon annan drar i mitt hår och försöker klösa mig och jag slår tillbaka och sparkar henne jävligt hårt med värsta ninja sparket och Jimmy och nån mer särar på oss.

Hon fortsätter att säga massa skit och säger att dem är 16 osv osv och massa annat strunt, jag ber dem dra därifrån ännu en gång och vi drar tillslut själva. Haha asså seriöst! Vadfan vare som hände egentligen? Random fjortisar på 16 år häller en drink över mig, anklagar mig för saker jag typ inte gjort och slåss med mig mitt ute bland folk, måste ha sett jävligt roligt ut. Jag var helt chockad, ville grina ett tag men var mest helt paff och började skratta. Näe asså det var ju helt sjukt, borde ha pucklat till henne lite mer, aja palla småbarn som är ute efter tjaffs.

Efter att ha fixat sminket lite och fått ur alkoholen ur min lins, haha så drog vi iväg nånannanstans och satt och sen hängde mest jag och Zara och satt och drack och vi lyckades få napp med en bil men bilens motor började typ koka mitt på vägen och det blev världens jävla kö och vi klev hastigt av bilen och nångång då efteråt märkte jag att min iphone var putsväck!! Skiiiiitbra tänkte jag. Suck.

Inte världens bästa kväll kan jag ju säga men men. Har iallafall polisanmält, spärrat mitt abonnemang och imei nr och förhoppningsvis får jag en ny mobil inom tio dagar så jag använder det gamla tillsvidare.


Inga bilder blev det heller och imorrn joinar jag Emelie när hon tatuerar sig och sen ska vi kika runt lite på Mora festivalen.



Min outfit i måndags. Där är ett par av leggingsen jag hade köpt och jag köpte vita knappar jag sydde på lite hastigt, blev ju ganska bra ändå! ÅÅÅh min iphone :(

Kommentarer
Bettan säger:

fan vilken oturs dag=/ men bra om du får en ny iphone iaf:D

2010-08-04 | 21:45:49
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback