Catch up.


Liten snabb sammanfatting av de andra dagarna efter i tisdags.

Onsdag och torsdag var jag bara hemma, följde med Emelie när hon skulle göra bakgrund på sin arm i torsdags och i fredags drog vi till classic car week igen och hängde lite med Emelies bror och hans farmor som bor där och förfestade. Det var ganska kul och vi hamnade i en raggarbil med massa norska män som jag inte förstod hälften av det de sa och de var lite för närgångna så vi hoppade av efter ett tag och chillade vidare, näe asså måndagen var lätt bäst kan jag säga men det berodde nog också på att vi var och såg The Baseballs innan och var allmänt jävla peppa.

Lördag spenderades här hemma i Mora på Mora festivalen då jag och Emelie drog hem till Zara där vi hängde med Johanna, Lena och Pernilla, dansade till Orup osv och drog sedan ner till festivalen för att checka lite men det blev inte alls mycket att kolla in festivalen för mig och Emelie kan jag säga och det var lite synd, de andra var på wasa. Vi hamna i Jares båt med Runä och hängde där typ resten av kvällen..

Så veckan gick jävligt fort och jag vill ha tillbaka ccw veckan för nu känns det lite som om sommaren är slut men man ska inte vara negativ. Motor och musik festivalen är ju denna vecka i Älvdalen också, aldrig varit där men ja vi får se. Imorgon har jag en massa ärenden, beställa toningar, sätta in lite pengar hit och dit, hämta h&m paketet och beställa biljetter till The Baseballs på grönan den tredje september för mig och Emelie. Johanna jag saknar dig btw, hör av dig snart

Joo sen väntar jag fortfarande på svar från tre försäkrings grej om min mobil, måste haaa en iphoneeeeee.


Aww hittade en liten fin bild från i juni detta år, saknar Erdem. Funtar på att dra iväg igen i en vecka i september, om någon vill hänka så säg till för vi har gratis boende, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback