Augusti... september.


 

Hm lite "höst" outfit bild typ. *Ogillas*. Iallafall idag har jag inte gjort mycket, händer inte så händelserika saker i mit lliv för tillfället förutom Stockholms trippen på torsdag som jag fortfarande peppar sjukt mycket till. Ska bli skönt att komma bort ett tag och vistas på min hemort, där jag känner mig som mest hemma, dit hela mitt hjärta längtar till att få flytta dit igen och där alla mina fina barndoms minnen finns. Men jag känner mig också hemma i Mora, har ju ändå bott här i typ 10 år? När jag är här vill jag dit och när jag är där vill jag ibland tillbaka till Mora men det är mest för lugnet i Mora och ej något annat för Sthlms stressen är en kategori för sig. Men jag tror faktiskt att jag är med en storstadstjej men fortfarande vill ha det ganska lungt, därför skulle jag nog trivas i en förort bäst. Jag menar jag kommer ju från "the förorts hood" haha. Botkyrka in my <3, Norsborg/Hallunda/Röda linjen in my <3.

 

Imorgon ska jag till skolan som jag egentligen skulle till idag men skjöt upp och ska ändå träffa Johanna, boka tågbiljetter också. Vad fan ska jag ha på mig på make up store visningen? Ska man dressa upp lite? Har ingen jävla aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback