Tack!


Tack så mycket för den gulliga responsen på videobloggen även om ni var få men det värmer verkligen så tack som fan! Får videoblogga mer, hehe.

Varit nere på stan med Ewe idag och ätit tacotallrik på Helmers och snackat sen gick vi en runda nere på stan och jag köpte lite grejer. Jag älskar min nya väska som fan, muuuums! Frankenstein halsbandet var också snyggt men den skulle ha varit större dock men men. Nu väntar jag på att Carro sa komma förbi med min iphone, vill pilla med den!


 

Borde ändra till sommartid på kameran också kanske.

 

(btw kommer inte säha vart jag fått halsbandet och väskan ifrån, vill helst ha em för mig själv om ni inte förtjänar att få veta det då, hahah. Sorry)


Kommentarer
Anonym säger:

Höhö, något säger mig att vi handlar från samma sida :P

2010-04-08 | 19:04:19
Bloggadress: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback