Snorigt.


Usch fyfan vad jag har gått och blivit förkyld helt plötsligt då, suck. Snorar och nyser så inåt helvete, skitväder. Men jag ska vara tacksam för att det inte snöar som det tydligen gjort i Uppsala, lol. Verkar som om det kommer att vara ganska kallt på valborg där också och det suger ju verkligen hästballe men det kan ju alltid förändras är ju liksom en vecka dit så jag håller tummarna. Annars har jag jobbat och är sugen på att dra ner till ishallen som är min granne där det är 50-tals mässa osv imorrn, får se om jag lyckas hooka nån.

Har förövrigt kollat upp vart myrornas ligger i Stockholm, man kan både gå av på medborgarplatsen och skanstull, tänkte nämligen besöka det stället på torsdag då jag har en massa tid innan tåget till Uppsala, får se om jag får tid över och inte fastnar på drottninggatan eller nåt i närheten, shoppas ska det göras iallafall. Får se vad ekonomin säger nästa vecka. FYFAN vad jag vill ha onsdag, längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback