Regnig dag.


Wohoo kommer få nästan 12000 kr i skatteåterbegäring men tror jag kommer få mina i december dock pga mitt företag och det sög ju men men får kolla upp det där igen. Har annars köpt mig en snygg svart spetsklänning, så som jag har letat och letat efter en spetsklänning men inte hittat någon snygg, gick på 249 kr på Cubus. Sedan blev det att köpa ett paraply och den fick bli i leopard. Snart bär det av hem till Sofie, verkar som om det bara blir jag och Carro, Emmah skulle se om hon skulle hinna, hoppas det.

Hade även rekord här på bloggen igår, 145 sidvisningar och 66 besökare, tack tack! Tror att jag ska provplåtas för rockin.se imorgon, får veta mer sen. Asså pirrigt as hell!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback