Plusgrader.


Haha fan vad jag diggar Maria Montizami (stavas?) från svenska Hollywoodfruar, så jävla skön kvinna, haha. Fan vad underbart väder det var ute idag. Vet inte hur många grader det var men sådär vår skönt vare iallafall. Träffade Johanna, Thomas och Selma och strosade runt lite, Thomas och Selma köpte glass och för mig fick det bli slush, längesen men åt/drack en sån. Sen hände det lite grejer men det känns så typiskt Moras småbarn så jag skippar att dra det, har redan skrivit lite om det på bdb. Så jätteförvånad är man ju inte men det var ändå oväntat, skitunge.

Sen bokade Johanna in en tatueringstid den 13 maj och vi gick runt lite i affärer. Jag fyndade lite grejer inne på JC, ett snyggt grå/mörkgrönt linne som var extra lång på sidorna för 99 kr, en randig tröja för 129 och ett par mörka leggings för 129, ska kika in där imorrn igen för att kolla om jag kan hitta mer. Kanske blir en svart glansig kort klänning.

Ser ut som om det blir spelning i Gävle på lördag med flicks, känner peppen.


 

Inte världens bästa bild men whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback