Mums.


Drar ett snabbt inlägg sådär mitt i natten, inget ovanligt. Jobbade idag och visade kassan osv för Rebecca som provjobbade, 93:a är hon, halv afrikansk supersöt tjej, hur trevlig som helst. Vi klickade ganska bra och skrattade en del. När jag visade henne vissa saker och hon fick stå i kassan och hålla på påminndes jag bara om hur det var för mig när jag provjobbade och Carro visade mig. Jag var nervös precis som Rebecca men samtidigt så var jag glad för att jag kanske skulle få ett riktigt jobb äntligen, inte visste jag att de närmsta månaderna skulle vara pain in the ass, fyfan. Jag kunde inte hålla mig utan berättade litegrann om hur chefen kan vara osv så att hon inte blir för chockad sen när det sker, nu kan jag inte säga att det som jag gick igenom kommer hända henne också men jag har iallafall varnat henne och sagt åt henne att ryta till om han skulle vara för cp, det hade hon inga problem med, hon hade t.o.m själv märkt litegrann att han var konstig, jag sa jadu det är bara en mild början.

Hon skulle visst hoppa in ifall nån av oss blev sjuka och lite sådär sommarjobb eftersom hon är såpass ung. Ja jag ska ju sluta snart, måste bara bestämma mig för när. Efter sjunde maj ska jag tala om det, blir bäst då. Nu har vi nog även kirrat sovplats den 7-8 maj också, egen lägenhet för oss själva, jag, Johanna och Carro. Kommer bli nice. Nu är det bara två dagar kvar tills jag drar till Sthlm och ser The Baseballs, jag är sjukt peppad! Ännu mer peppad då jag såg att ännu en färdigblandad drink på flaska har kommit ut, Bacardi mojito. Har alltid velat testa mojito och nu finns den att köpa färdigblandad, awesome. En sån ska köpas i veckan.

Aja uppdaterar mer imorgon. Godnatt.


Det vattnas i munnen. (fel flaska dock)


Kommentarer
Sanna säger:

Bacardi Mojito är SUPERGOD! Glöm inte att blanda i krossad is bara :)

2010-04-26 | 11:30:10
Bloggadress: http://thrashin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback