Långfredag.


Var planerat att fika på kaffestugan med Johanna idag men det var fan i mig stängt, trodde de skulle ha lite öppet iallafall, lame. Så vi gick runt lite på åhlens och satte oss sen på venezia och jag åt lite pommer osv. Ikväll blire middagsbjudning hemma hos Emma med Linn och Maria. Imorgon blir det fest hemma hos Emma med samma folk plus Johanna och Julia, Julia drar till Norge på söndag och hon var jättepepp på att festa imorrn så det är awesome, vet inte vad som händer sen men det visar sig, Anton är ju hemma också. Blir väll en liten "fira" mig fest också eftersom Emma aldrig var med så nu är iallafall alla typ samlade.

Tror även att jag ska fotas på måndag, jag kommer dööööö. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback