Jag vill parka.


Idag eller ja "igår" så var jag på min gamla gymnasieskola med Johanna för att se musikalen Love across (tror den hette så) inte skitbra men inte skitdålig heller men den dög väll. Påminnde väldigt mycket om fimen Cry baby med Johnny Depp som förövrigt är en utav mina absoluta favorit filmer ever, lite av en musikalfilm kan man säga men inte sådär jobbigt musikalig och med underbar svängig rockabilly. Iallafall så kändes det lite weird att vara tillbaks igen, minns inte när jag var där sist, flera månader sen säkert, kände mig gammal också och det är inte ofta jag gör det då jag mest känner mig som 17-18. Passade även på att äntligen hämta mitt projektarbete som legat i personalrummet i snart ett år och dammat. Mötte på min kontaktlärare Anders också som även var min religions lärare och som kontaktlärare för mitt projektarbete. Han frågade mig vad jag gjorde nuförtiden och hur det gick med mina Sthlms planer, haha. Jag sa att det förhoppningsvis blir av i höst om jag kommer in på nån kurs jag sökt (måste fixa klart mitt betyg först bara) annars att jag typ får jobba istället. Hehe men ja trevligt vare att träffa honom samtidigt som det var weird.

Jao sen har jag bokat Sthlm-Uppsala biljetten också, åker den 29:e  typ 16.41 och är framme 17.21, blir bra då Viktor säkert fixat klart med alla förberedelser med valborg och slutat skolan. Så nu äre bara Uppsala-Mora biljetten som ska köpas men den köper jag ihop med Johanna och sen Mora-Sthlm den 7 maj och hem typ söndagen eller nåt. Många biljetter blire.


Sen angående min mosters man, tror han kommer imorgon. Återkommer mer om det sen när jag vet mer.


Jag gillar denna bild skarpt, London maj 08 i Hyde park <3. Fyfan vad jag saknar't. Sen får den mig att längta efter värme, sol och och parka med öl och cigg och med bra människor. Jag hoppas det blir lika nice i Uppsala, jag hoppas solen skiner och att det är varmt annars blir jag grymt besviken så som jag har längtat.


Kommentarer
sara säger:

sv: <3

2010-04-21 | 01:48:31
Bloggadress: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback