Hard work, work.


Ok har fått höra att 3 inte har bra täckning i dalarna, weird. Carro sa att hon själv hade märkt det, dock har jag inte märkt det hitills men hon föreslog att vi snart skulle åka tillbaka till Borlänge och klaga på hon som sålde den till oss om varför hon inte upplyste det för oss så får vi se vad som händer. Inte för att jag riktigt tror att vi vinner något på att säga det men ja man kan ju alltid prova. Ofta vi vill ha kass mottagning liksom. Aja jobbade idag och det gick väll bra. Kom in en mörk ung tjej som sökte jobb och jag vet inte om min chef vill anställa en till extra anställd, kanske till sommaren eller något eller om han tänker sparka mig? Vad vet jag. Vad jag vet är iallafall att jag isåfall kommer hinna säga upp mig innan han skulle göra det, in your face!


Imorgon är det förmodligen fest. På tisdag ska jag, Carro, Johanna och kanske Emmah på Mary Kay "party" hemma hos Sofie, hjälpa henne att öva lite osv, kommer bli trevligt. Sen ska jag lätt boka in ett sexparty nångång, fatta kul!






Kommentarer
Bettan säger:

3 ska ha bra täckning inne i städerna i dalarna iaf, känner ett par i mora som har det och att det inte är några åproblem.

men bor carro ute i våmhus fortfarande? för där vet jag att det kronglar, jag hade också 3 tre ett tag och det funkade jätte bra n'är jag närmade mig stan, men när jag var i våmhus, fick jag bara in teckning på vissa ställen:(

2010-04-10 | 13:39:03
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback