Gamla texter.


Haha jag hitta lite gamla texter eller typ "dikter" jag skrivit för några år sen. Denna tex skrev jag ibörjan av 07 tror jag och den var tillägnad Alexander Loven, mitt ex från Älvdalen. En födelsedagspresent som han tyvärr aldrig fick av nån anledning. Kommer lägga upp flera senare, då lär ni märka hur konstigt jag brukade skriva, upprepade samma ord ganska många gånger, hehe. Inspirerad av Laleh var jag också.


Ta och titta runt, titta runt omkring, vad är det du ser?
Tala om för mig vad det är du ser!
Ta och blunda, blunda hårt, tänk på nåt, dröm dig bort, vad är det du ser?
Tala om för mig vad det är du ser!
Är det något underbart? Är det något fruktansvärt?
Är det lycka? Är det hat? Är det längtan? Eller är det förväntan?
Ta och känn efter, känn efter noga, tala sedan om det för mig.
Jag lyssnar, jag är här för att lyssna, lyssna på dig!
Jag är här med dig, jag försvinner ej, tro på mig, lita på mig, jag försvinner ej.
Ta tag om min hand, känn, känn efter noga, koncentrera dig, vad är det du känner?
Vad är det du ser? Tala om det för mig! Jag lyssnar, jag lyssnar på vart enda ord, jag sitter här med dig, för att va med dig, var ej rädd, jag är här för dig, jag vill va med dig.
Så känn dig trygg, jag ska ej gå, jag ska ingenstans,för att ja sitter här med dig, för att jag vill va med dig!
Ta och lägg din hand på ditt hjärta, vad är det du känner? Tala om det för mig!
Känn efter noga, var ärlig, lyssna till ditt inre,vad känner du? Tala om det för mig!
Ta och lägg din hand på mitt hjärta, ta tag om min hand, be mig att blunda, be mig att blunda hårt,fråga mig sedan vad det är jag känner? Vad jag ser?
Sitt här med mig, lyssna på mig, be mig att tala om för dig vad det är jag känner och ser?

Vill du veta vad ja ser? Jag ser dig, jag ser bara dig, du är underbar!

Vill du veta vad jag känner? Jag känner lycka, jag känner glädje, jag vill vara här med dig! Du är underbar, jag är glad för att du finns, jag trivs, trivs så jävla bra, ja så jävla bra!

Vad är det du känner? Vad är det du ser? Tala om det för mig, jag är här med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback