Fest mest.


Ingen var typ partysugen igår förutom Zara, tack och lov! Hade nästan gett upp med tanke på att klockan var typ 20.00 men sen bestämde vi för att ses och jag fixa mig och drack vin för mig själv. Drog sedan för att möta Zara och drog hem till en random dude nere på stan där det var ganska lame men vi drack på och blev bjudna på jägershots av Tute och jag fick en white russian av killen som bodde där, fan vad äckligt det är med white russian alltså, aja vid halv tolv, tolv nångång drog vi till krogen där vi dansade, drack jägershot, jag langa en spya i toan och halvt utanför kanten på toan, lol, sen minns jag inte så jättemycket, blev erbjuden av att hångla med en bekant men tackade nej, haha.

Sedan efter stängning drog vi hemåt och utanför Zara hitta vi en bil som blivit pyntad med toapapper så det blev lite kort där och sen hade jag sällskap hem med en ginger som halvt skjutsade mig i en tidningsvagn eller något. Väl hemma efter typ en eller två timmar sömn började jag spy ett antal gånger och ännu en gång, fan vad jag hatar att spyyyyyyy, usch riktigt jobbigt vare, fick knappt nån sömn, men ja så kan de gå om man dricker olika sorters alkohol. Men iallafall just nu mår jag bra och ska försöka stoppa i mig en massa mat, Tja då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback