Far away.


 

Minns inte vart jag hitta bilden men sjukt är det. Tänk att det där är små barn? Sick.

 

 

Förövrigt sitter jag mest och är smått orolig över att Viktor ska typ dö i Jerusalem eller något under de dagarna han ska vara där med sin far för att hälsa på sin bror men det är mest hans fel eftersom han själv är skraj och det har gjort mig mer orolig, haha lite löjligt egentligen men ja jag kommer sakna att ha han på msn iallafall. Jo imorgon ska jag hämta ut mitt paket från Storbritannien, för första gången ever har jag åkt på tull och jag har beställt från utlandet förr. Tullen gick på 154 kr, inte så illa egentligen men ja och posten tar 100 kr, wtf? Så jag måste betala 254 kr extra, sucks. Yeye hoppas jag blir nöjd med sakerna iallafall, ni får se dem imorgon. Förhoppningsvis har jag äääääntligen fått min iphone också, har viktiga samtal att ringa!!!


Kommentarer
# BELABABY säger:

det är så jääävla rubbat. undrar hur fan föräldrarna är funtade? brain made of lipstick.

2010-04-07 | 10:14:24
Bloggadress: http://larvamasturbation.blogg.se/
Elina aka pinkflesh säger:

SV; Nej, man måste få det utskrivet av en läkare.. Men om du får finnar så tycker jag definitivt att du ska ringa till vårdcentralen och få en tid, jag önskar att jag hade gjort det tidigare! Men jag var rädd för att dom inte skulle ta en på allvar, men det gör dom :)

2010-04-07 | 17:28:49
Bloggadress: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback