Cider.


Men kuk, har försökt ladda upp en bild och det går ju fan inte, aja orkar inte hålla på med det nu. Carro ringde och väckte mig typ tjugo över elva eller något och ville typ gå och fika så jag fick lov att lämna min sköna säng och dra ner för att göra det. Haha jag var så jävla fet så jag köpte en jäkla grillad smörgås som är ganska stor med lite sallad sen en jävla pannkaks barnmeny med två pannkakor och sen Carros bröd, rullade i princip därifrån sen, hehe.

Sen gick vi in på bolaget och köpte lite dricka, vettefan hur länge vi var där inne, säkert en halvtimme och velade över vadfan vi sulle köpa. Det blev en massa cider iallafall men det var inte det lättaste kan jag säga, sen är jag en sån som inte dricker cider när jag ska dricka, oftast så det blev lite jobbigt att bestämma sig för vad fan man skulle ha för sorter. Så det blev typ sex olika sorter för oss båda typ, haha. Tror det var en bacardi mango, aquatini melon, smirnoff ice, två andra som hette twisted och var med jordgubb och vanilj smak och sen fick vi lov att köpa en öl som hette pistonhead tror jag pga att den hade så snygg etikett, haha. Grön med en söt döskalle på. Alla var flaskor. Så verkar som allt kommer att drickas upp ikväll hemma hos Nicklas med Johanna och Carro så får jag väll fan gå ner imorgon igen om vi ska ut. Hoppas det blir kul ikväll.



Har bokat tågbiljetter nu åt mig och Emelie, 12 dagar kvar, wohoooooo!


Kommentarer
maygol säger:

Åh the bajsballs! Jag ska nog se dem på grönan i sommar istället... hänka om du inte flyttat till Santa Barbara eller vars det var du skulle fara.



Sv: hahaha tack :P Jag låter inte ens sådär på riktigt.. fattar inte varför min röst blir ljusare och ljusare i slutet på varje mening. :/ Tror jag har kollat på den där amandafittan för mkt :C haha

2010-04-16 | 19:07:33
Bloggadress: http://lastchancedance.blogg.se/
maygol säger:

Fan vad tråkigt :(

Det vore ballt med CCW. Vet inte när de spelar på grönan, men en väninna ska jobba där så kan kolla med henne!



Hmm.. jadu ingen aning. Lär väl sitta och hacka tänder av nervositet, har fått tid för cellprovtagning. Det suger att vara 23 :C Hursp?

2010-04-17 | 13:04:39
Bloggadress: http://lastchancedance.blogg.se/
Anonym säger:

fin blogg:)

2010-04-17 | 17:25:58
maygol säger:

Men lätt!



Öl låter nice, det kanske dämpar nervositeten också :P

2010-04-17 | 18:50:13
Bloggadress: http://lastchancedance.blogg.se/
Neha säger:

Gillar ditt hår:D

2010-04-18 | 13:24:59
Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback