Vilken kväll!


Ja vilken kväll säger jag bara. Drog på mig min svarta Gina Tricot klänning och ett par nätstrumpbyxor för att dra till Linn och hennes två kompisar från Märsta, Emma var lite seg men hon kom sen. Jätte trevliga tjejer var det iallafall, Sabrina och Malin tror jag de hette. Vi drack, lyssnade på musik och snackade, jättetrevligt, dock kändes det skumt att förfesta på en körskola haha men det var kul. Vi drog sedan till Wasa och vid detta lag var Emma ganska knack och jag sa till henne att ta det lite lungt när hon skulle gå in men tydligen så såg hon väldigt knack ut så hon fick ställa sig utanför ett tag för att nyktra till lite så jag var ute med Emma och väntade tills de släppte in henne igen fast vakterna varnade henne att hon inte fick dricka alkohol därinne för annars fick hon lov att dra därifrån. Väl där inne bjöd Sabrina mig på en tequila shot, det var fan awesome. Köpte mig en flaska öl också. Hälsade på folk och snackade vid ett bord innan vi intog dansgolvet. Det var hur kul som helst och mötte på ännu mer folk.

Justja innan vi dansade så råkade jag bjuda Emma på en klunk av min öl och helt plötsligt dök en av vakterna upp och sa att hon inte höll vad hon lovade och fick lov att gå ut därifrån, vi försökte övertala honom att hon bara var sådär vanligtvis också och att vi andra var lika knack men han gick inte alls med på det så hon kastades ut ur Wasa, hon hann knappt vara där i en halvtimme, haha fan va fail, aja. Bättre lycka till nästa gång.

Skulle ut och röka med brudarna för kanske tredje gången och fick helt plötsligt syn på mitt ex från Älvdalen och hans lillebror som tänkte komma in på Wasa men då var det liksom en halvtimme kvar innan de skulle stänga. Jag bjöd dem på efterfest på körskolan och föreslog att de skulle dricka vidare i bilen istället. När stället stängde följde Linns kompis Einar, en Björn och Bananmannen med oss också. Helvete bananmannen va med också, fan. Haha. Det blev inge efterfest på körskolan så vi fick skjuts av mitt ex lillebror Mattias tjej till bananmannen i Öna. Där satt jag ihopträngd brevid Alexander mitt ex och typ 3-4 pers till i baksätet, Linn och hennes kompis Stefan fick vänta till andra rundan. Väl hemma hos bananmannen så drack vi , snackade, garvade som faan och kollade när bananmannen showade till MJ's Beat it, helt underbart kul var det. Jag var riktigt glad över att få träffa Alexander, var ju ett bra tag sen sist. Han var ju ändå min riktiga första svenska pojkvän och han var jättesnäll och jag gillade honom jättemycket men jag var aldrig kär, vi var tillsammans i typ 4 månader innan typ jag gjorde slut, jättetaskigt av mig, hehe. Fick även reda på att bananmannen bara var 88'a när jag hela tiden trott att han var kanske 5 år äldre. Han stötte på mig som vanligt hela tiden och sa att han gillade mig och så vidare, jag tyckte det var jättejobbigt som vanligt och speciellt när mitt ex också satt där, hhaha. Nej men usch jag är inte alls attraherad av bananmannen, usch nej. Han heter förövrigt Andreas, ni som bor i Mora har säkert sett honom. Kort, långt hår som faaan ner till röven, skägg och ja väldigt kort. haha.


Jag drog hem vid 05.30, herrejävlar har aldrig varit ute eller på efterfest sålänge, vilken jävla tur att farsan inte var hemma för då hade det varit andra bullar, men jag måste ju passa på liksom! Det var iallafall en awesome kväll, underbart. Einar gjorde mig sällskap ner på stan och Linn skedade med Stefan som förövrigt var en skit schysst kille och de andra däckade hos Andreas såklart. Hade inte bananmannen varit där hade jag nog lättare kunnat hångla upp mitt ex, hehehe nej men jag hade inte tackat nej iallafall.

Yeye. Fett värd kväll iallafall. Gör fan gärna om det!!

Inga bilder knäpptes under kvällen, fan :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback