TJAH TJAH!


Gick upp ganska tidigt idag, runt 11.30. Drog till Carro vid 12.30 nånting och började färga hennes hår. Som inspiration hade vi tjejens hår här nedanför. Grejen är att Carro hade köpt någon konstig mörkröd färg som blev lila, eh. Aja så fult var det inte, lila är coolt. Men vi ska vänta med att det ska åka ur lite innan vi ska färga det brunt och det blonda ska hon ljusa upp mer senare. Jag var även och köpte två st blekningar till mig själv som jag ska använda imorgon kväll efter jobbet. Ska börja gå mot jobbet om typ 25 minuter, buhu vill inte jobba.

Efter det ska jag väll typ till Martina och träffa brudarna och sen blir det Wasa. Jag har dock ingen dricka alls utan jag kör på en halvnykter kväll och typ shottar och dricker någon öl på krogen. Hoppas det blir trevligt. Jag hoppas att den första föreställningen idag på bion inte blir lika krånglig och dryg som igår. Åh skulle helst bara vilja ligga här i sängen, dega och vila magen. Aja pengar var det ja?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback