Stockholm på fredag!


Så nu har jag bestämt att jag ska till Stockholm. Lite impulsigt men ändå inte. Har velat fram och tilbaka men liksom äh vafan bättre än att sitta hemma och dega hela helgen. Fick reda på nu att jag kan åka imorgon bitti då Emma åker men det känns för nära inpå så jag åker på fredag morgon 06.25 istället och åker tillbaka hem med Emma på söndag. Jag har just nu 1500 kr som jag lånat av farsan. 400 kr kommer gå åt till resan fram och tillbaka så det blir 1100 kr i fickpengar och mat. Suger att vi inte har några matkuponger kvar för annars hade jag haft de pengarna till nöje och transport. Fast jag ska ju iofs bara vara där 2 nätter och tre dagar, åker hem 17.15 på söndagen så jag behöver ju inte direkt äta dyrt, typ två gånger om dan och billigt. Donken och kebab typ, haha.

Hade ju kunnat köpa 24 timmars tunnelbane kort fast jag vet inte om vi måste ta buss när vi ska till Maria, annars får jag kanske ta och köpa en SL remsa för 110 kr, äh fan jag vet inte, visar sig. Jävligt dyrt är det med kollektivtrafik iallafall, suck. Resten är väll alkohol som man kan köpa billigt om man delar, inträde på krogar/klubbar kanske och kläder såklart. Ska försöka att inte slösa för mycket på onödiga saker jag inte behöver eller på annat skit, måste planera rätt och försöka spara ganska mycket innan jag ska hem igen.

Ska nog iallafall träffa Tom, Lars och Sebbe som flyttat dit och förhoppningsvis mina gamla klasskompisar, kanske Thomas, kanske nån mer. Vi får se. Jag hoppas det blir kul i Stockholm iallafall.


Ska träffa Carro imorrn också, inhandla kontantkort och typ rakhyvlar och kanske något mer, sen packa, tvätta håret kanske och tona luggen och klippa till den och tvätta löshåret.

Ska nog kika film nu och sen sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback