Sour throat & a headache.


Idag har jag äntligen lagat lasagne med Linn, vart hur gott som helst och vi vart proppmätta, tack Linn. Nu vet jag iallafall hur man ska laga lasagne rätt, haha. Carro fick tydligen inte ledigt från jobbet ihelgen så det blir inge Stockholm för hennes del, vet inte om det blir det för mig heller. Först och främst för att det verkar vara riktigt knapert på pengafronten, hade jag fått min lön så hade det ju varit andra bullar men den kommer ju inte än på ett tag, suck. Sen vart jag heller inte så pepp längre. Aja efter lönen kanske? Vi får se.

Har även försökt ta tag i körkortet lite nu också, har varit för lat på den fronten ett bra tag nu, ska på riskettan på tisdag sen ska jag på ett möte med psykologi läraren Mona för mer info om tentan jag ska göra snart i Psykologi B. Har även anmält mig för högskoleprovet den 24 oktober, ska bara betala in det senast 15 september.

Min hals börjar bli lite konstig och jag fick nyss huvudvärk, nej här ska det fan inte bli nå sjukling, ihelgen vill jag hitta på något kul om det inte blir Stockholm, supa var det kanske va? Visar sig.

Tänkte att jag skulle ta en dusch nu så kanske jag mår lite bättre, vi hörs snart.




Älska bilden, älska texten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback