Snorigt.


Skulle egentligen på det där info mötet i min gamla gymnasieskola men när jag gick upp imorse kände jag mig inte direkt bra för att pallra mig dit. Nästan i en hel vecka så har jag haft lite konstigt ont i halsen och blivit täppt i ena näsan antingen framåt natten eller på morgonen men ingenting under dagen eller kvällen, jättekonstigt var det. Kändes som om kroppen varnade för att jag skulle bli typ "sjuk" snart eller något. Dock har jag inte blivit det än som tur är utan bara lite förkyld och fått lite huvudvärk. Mornarna är ju värst då jag är jättesnorig och torr runt näsan men jag hoppas jag pallar helgen. Mötet blir uppskjutet.

Minns ni den där snygga leopard jackan jag la upp för några dagar sen från Gina Tricot? Kollade sidan och såg att de bara hade 38 och 40 kvar i storlek och lagersaldot var inte alls mycket, ok jag beställer väll hem en 38:a då tänkte jag och när jag skulle betala så visar det sig att det bara går att betala med kort. WTF? Jag har fan inga pengar på kortet, helvete. Jävla Gina Tricot. Så nu har jag bett en tjej kika åt mig i butiken i Borlänge tills den kommer så jag kan åka dit.


Eftersom jag inte har något för mig så ska jag göra lite kollage av kläder jag vill köpa när jag får min lön. Ja jag gillar att underhålla mig själv med att göra sånt.





En bild jag gjorde för ett tag sen. Nånting jag och Amir har gemensamt är att vi gillar Vitamin Defence och är andra generationens invandrare, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback