Smexxigt.


Har en väldigt sexig hårfärg just nu. En blandning av typ svart, mörkbrunt, ljusbrunt, guldblont i hårbotten och lite rosa/aprikos i luggen. Råkade bleka bort det svarta jag har i mitten av min lugg konstigt nog men det fixar jag sen på torsdag. Ska nog kanske ta och köpa en blekning till. Det är ju liksom guldblont i hårbotten och typ kanske 8 cm ner och resten är typ ljusbrunt och lite mörkbrunt, färgar jag det rött så kommer det bli olika nyanser, ljusare i hårbotten och mörkare neråt, ganska fult men vad ska man göra liksom? Får vara så. Men funderar på att bleka lite av nedre håret där det är lite mörkare så det matchar hårbotten lite bättre men vill egentligen inte slita på håret, vettefan hur jag ska göra. Vi får se, visar sig mer imorrn när håret torkat helt och jag plattat det. Sen vet jag inte vilken röd nyans jag ska köra, intensiv röd eller kashmir röd som förut, tror jag tar kashmir, eller?

Äh. Langar en dålig cam bild imorgon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback