Oh darl, I miss you so.


Jag saknar Erdem beb. Åh vad jag önskar jag befann mig i Istanbul just nu. När jag tänker efter ibland så träffades vi på ett lite konstigt sätt, eller nej inte så konstigt. Det var typ min och tjejernas sista utekväll i Alanya efter 2 veckor där och vi gick som vanligt ut på vårat älskade rock klubb The Doors. När vi skulle dra oss hemåt mitt i natten såg jag en ganska snygg kille men tänkte inte så jättemycket på det men till min förvåning så kom han fram till mig på gatan, minns inte vad han sa och jag tyckte det var lite skumt av någon anledning, haha. Han hade två kompisar till med sig, de följde med oss till Burger king och satt där och åt med oss, Erdem var ganska berusad och tog på mig hela tiden, tyckte det var lite jobbigt ett tag, haha. Men sen gjorde det inte så mycket, Emma och Maria var dock inte så roade av att de var med oss och det gjorde mig bitter och killarna lite sårade eftersom de märkte det, jag tyckte det var riktigt taskigt. De följde med oss till vårat hem sen snackade jag en del med honom där och gav honom en kram och han fick min snodd som minne även hans msn som jag mirakulöst lagrade i minnet, sen var det hejdå.

Detta var alltså typ i mitten av september 2008, snart ett år sen. Fan vad fort det går. Vi snackade en del på msn och sen sågs vi för andra gången i Istanbul denna sommar, tror vi sågs 2-3 gånger, minns inte riktigt. Vi tog några öl, snackade, skrattade, gick hand i hand osv. Hur glad som helst att få träffa honom och det klickade. Sen har jag inte träffat han sen dess men vi snackar fortfarande och jag planerar på att dra dit någon vecka med Carro nångång snart, längtar som fan. Jag kan inte säga att jag är kär, för det är jag inte, inte än iallafall. Har tyvärr lite svårt att bli kär sen mitt ex. Men jag gillar honom otroligt mycket, vill lära känna honom ännu mer och sen får vi se vad det leder till, skulle inte förvåna mig om vi blev ihop. Vi har inget förhållande nu utan det är mer gilla varandra jättemycket relation typ, går inte direkt att sätta ord på det. Vi älskar varandra men inte på ett sådant sätt än utan ja ni fattar nog vad jag menar. Damn jag vill fan ha honom nu. Fan ska jag ta och gilla folk som bor tusentals mil bort för? Andra gången nu, jag pallar fan inte sånt egentligen. Fan. Helvete.




När Erdem var liten, ååh.




haha tjockisen.




Alanya 08, våran första bild.



Beb <3



Hans ädre bror framför honom.






Våran andra bild tillsammans, sommarn 09. Finns fler dock men de var så fula på mig, hehe. Detta var då vi skildes åt för denna sommar, han väntar med mig på tuben <3





Kommentarer
lii säger:

vilken söt blogg ! :)



KOLLA gärna min med.

Btw. bli också bevakare i blogloviin om du vill

skulle bli massa glad.



kraam ! :)

2009-09-16 | 20:31:44
Bloggadress: http://teddiebeari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback