Natt blogg.


Ja jag gillar att nattblogga, har ni inte märkt det? Hehe. Jobbade sista dagen denna helg. Sköönt! Fredagen gick bra, ganska mycket folk somsagt minns inte så mycket mer. Lördag var det också väldigt mycket folk och min chef trodde jag hade varit och festat dagen innan eftersom jag var typ lite flummig och virrig tydligen. Ööh wtf? Jag sa gång på gång att jag inte alls festat och bara var hemma, sanningen ju men jag vet inte riktigt om han trodde på det men det var ju fan 110 % sant. Aja löjligt, jag blev ganska upprörd över att han trodde det. Fick typ lite klagomål av idioter också men det va mest deras fel, (hm jag kanske har skrivit om lördagen innan?) äh whatever. Sen på slutet innan jag skulle hem så säger han att jag verkar vara så trött för att jag var så glansig i ögonen men det var ju förfan för att jag blev så ledsen och mina ögon blev lite vattniga, aja. Fuck it.

Efter jobbet gick jag hem och fixade mig och drog på Wasa med Linn och mötte Maria och Martina. Ewe kom också sen. Jag och Linn shottade en sexa, tequila. Jag hade inte druckit något innan och bara ätit en macka på eftermiddagen så jag blev typ illamående av den men det gick över sen beställde jag, Ewe och Linn en tutti frutti drink som var skitgod och sen köpte jag ett glas öl. Vi dansade en massa och Emelie var där också, trevligt. Önskade Beat it med MJ och blev galen på dansgolvet, de spelade Håkan Hellström blev ännu galnare pga att jag hatar hans musik. Sen så blev jag ännu galnare på dansgolvet av någon anledning och röjjde som fan och skämde ut folk med flit typ hahha. Tog sen sällskap hem med Emelie. Värd kväll som fan. Ah justja Eric Lindeberg ramlade över mig ute på altanen, fick ont i svanken, buhu. Hård smäll var det men det var kul, hehe.

Jobbade idag igen och det gick bättre. Var mycket folk igen på första. Maxi var där, hehe och den yngsta killen från Larz Kristerz, minns inte vad han heter men jag har varit på samma fest som honom för några år sen. Chefen skulle dessutom typ peta på mig hela tiden, eller ja picka. Sen snacka vi en massa. Vart trevligt mot slutet.


Imorgon ska jag fika och hämta ut BMTH biljetterna och Linn ska hjälpa mig lite med att bleka mitt överhår, spännande.


Lite bilder jag knäppte på Linn för några dagar sen och redigerade dem lite snabbt. Mer kommer sen.










Kommentarer
Bettan säger:

va snyggt du redigerar dina bilder:) gillar kontrasterna:)

2009-09-28 | 07:47:28
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback