Money honey.


Åh snart får jag min lön, såg att den kommer vara runt 1450 kr plus 500 kr till som är annat, totalt 1950 kr typ, ja typ 2000 kr, fett nice! 250 kr gick ju åt till BMTH biljetterna då. Åh jag vill ju shoppa och ha en massa jävla grejer men pengarna kommer fan inte räcka till. En adidas jacka ska jag iallafall köpa fast jag ska försöka punga ut de pengarna från farsan eftersom det kostar 700 kr. Annars ska jag typ köpa paljett och leopard leggings, en eller två t-shirtar, lite smink, blekning, hårfärg, och nåt mer. Annars vill jag ju ha en massa som tex cheap monday jeans, skjortor, jacka, höga klackar, Nike sneakers, koftor, klänningar, smycken, väska, glasögon, piercing, tatuering ja och massa annat skit, pengarna räcker ju absolut inte. Tänk att man ska köpa alkohol och andra saker på det också. Stockholms resan med, men vettefan om jag kommer kunna hålla i dessa pengar länge, blir väll pappa igen.

Kanske ska färga Carros hår imorrn annars hämtar vi bara ut biljetterna och jag kanska tar och köper lite alkohol till helgen imorgon också. Ska jobba typ 4 timmar denna helg alltså fre-sön 17.10-21.00. Så ska jag hinna hälla i mig alkohol och gå på wasa på lördag också. Men jag ser mest fram emot nästa helg då det blir två fester, yaay.


Nu ska jag chilla vidare.




Jag kan inte välja vilken utav de vita tishorna jag vill ha, vilken är snyggast? Lutar mest åt den med bruden för den är mer brutal fast den andra är också snygg men lär ju köpa båda så småningom. den med Frankie vill jag ha pch den blåa vettefan.




Jag har säkert lagt ut en bild på denna förut men jag måste göra det igen. Sjuukt snygg och jag måste bara ha den!!!!!




Väskan ocksååååå!!!!!





Kommentarer
Bettan säger:

typ nästa vecka kanske?:)

2009-09-25 | 11:47:31
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback