Lördag.


Gick upp för typ två timmar sen, skiter i frukosten och hoppar över till middagen istället, verkar som om det blir något med potatis iallafall. Sen ska jag träffa upp Emma och dra till Linn och hennes körskole kompisar på Siljans trafikskola för att förfesta. Senare blir det Wasastugan, jag hoppas det blir kul. Ska iallafall ha en klänning på mig, antingen blir det en svart klänning från Gina med nätstrumpbyxor eller min röda körsbärsklänning med svarta vanliga strumpbyxor. Det visar sig. Jag ser fram emot att dricka och bli full iallafall, haha.

Orkade inte dra ner på stan för att köpa superklister så jag får göra det på måndag sen vet jag inte hur jag gör med mina hårplaner, kanske skjuter upp det en vecka. Lönen kommer på fredag också, jippe. Min första lön. Jobbar även nästa helg. Jag och Carro ses knappt på helgerna eftersom nån utav oss jobbar då men vi planerar på att kanske dra på Bring me the horizon spelningen den 16 oktober i Stockholm och kanske även se Paramore den 30 november. Låter finfint tycker jag. Jag vill även på halloweenfesten i Stockholm den 31 oktober och ska försöka tatuera mig nångång då också.


Vi hör kanske senare annars får ni ha en trevlig lördags kväll, det ska iallafall jag ha.





Utan skor, 5 cm klackar, 12 cm klackar, vilken skillnad. Amazon kvinnan invaderar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback